Gå til innhold

olehenri`s Nissan 200sx S14A Racing Edition


olehenri

Anbefalte innlegg

Har ikke vurdert å senke bilen..? ser litt halvferdig ut me rims å div og høy bil. Smak og behag seff

 

Er senka den, og noe mer skal den ikke ned. Vi bor i norge og jeg skal ha en brukenes bil, er ferdig med å ha griselave og ubrukelige biler i en by med fetish for fartsdumper

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har så snille naboer som rydder snø rundt omkring, men det de tar av bilene sine ja.. det ser dere hvor har havnet.. :mrgreen:

 

IMG_1604.jpg

 

Var ute å ratta litt i snøværet i kveld, tenkte at jeg kanskje kunne ta ett par kjappe bilder av den slik den står nuh!

 

IMG_1610.jpg

 

IMG_1611.jpg

 

IMG_1615.jpg

 

IMG_1619.jpg

 

IMG_1622.jpg

 

IMG_1630.jpg

 

IMG_1633.jpg

 

IMG_1637.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kanskje bytte ut sommerfelga på bilen, men usikker på hva som kunne passet ellers på den.. Forslag?

 

Lufter tanken i allefall på de jeg har nå, brukt i 2-3 mnd og nypris på 12500,-

 

5471b756.jpg

 

8,5x18 foran med 225/40/18 og 9,5,18" bak med 255/40/18 Nankang dekk, ET35 mener jeg også det var..

 

 

Vurderer også å handle S15 ratt, om jeg finner noen rimelige :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Her skjer det heller lite igrunn annet enn at sommerhjula er på :P

 

6f1658a0.jpg

 

27948b02.jpg

 

4405c0cc.jpg

 

15e1a425.jpg

 

11juni3.jpg

 

11juni2.jpg

 

11juni1.jpg

 

 

 

Jeg reiser 2 uker til California neste mandag, mens jeg er der så settes bilen bort til en kompis som skal gå over å polere den, regner med at det blir bil igjen av denne da :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Skjer nada her, som vanlig..

 

Var i England noen dager i August og hadde da bilen inne igjen på lakkverkstedet for reklamasjon av jobben de gjorde under opprettinga.

Hadde fått noen merker under klarlakken på høyre fremskjerm som kom av at de hadde lappet sammen en skade de hadde påført skjermen under opprettinga. Dette er fikset nå, så da får man se hvor lenge det holder! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår