Gå til innhold

imloud2: MB190E - prøvekaniner

Ranger emnet


imloud2

Anbefalte innlegg

Et lite bilde tatt i sort hvitt:)

DSC01955.jpg

øhm, feil bilde :uhhmmwhat?:

 

var dette jeg tenkte:

DSC01956.jpg

 

forresten, noen som har en brilliant idè på hvordan jeg kan få nærlysene til å fortsette å lyse når jeg vipper over til fjernlys?

 

blir nok vasking i kveld, samt bytte av ei pære i instrument huset, som har bestemt seg for å begynne å blinke:S :P

 

ha en flott lørdagskveld alle sammen:)

Endret av imloud2
feil bilde :P

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 318
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Takk for det:)

 

Lenge siden det har skjedd noe her nå.

Da jeg går på skole, og kun er hjemme i helgene, så hender det at det er begrenset av hva man får til.

Men man har da omsider fått tak i en sub til, lik den jeg hadde fra før av, så nå har jeg endelig 2 :D

 

Utover det, så har jeg mannet meg opp til å få bestilt pkk til bilen, så det skal finne sted førstkommende tirsdag, så får man se hvordan det går:)

blir nok en tanke bytting av pærer, baklykter og ratt før da :race

 

I tillegg har jeg begynt å dra trekket av ett sett med dørtrekk, for så å lage meg et sett i glassfiber. vurdere også da å sveise muttere i dørene for å feste dørtrekkene med et symetrisk antall med unbrakoskruer, noe som da vil gå igjen i hele bilen,

ka folket kan tro om det? :)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det 740Bjørn:)

satser på at det en dag blir slik som jeg vil ha det:)

 

Som bzerk sier her, så er det den bbs fanger, og de er ikke alltid like gode å få tak i.

leppa under bbs fangeren er en jeg har laget selv, men ny en skal bli laget før gol i Mai håper jeg på:) da jeg ikke har fått forseglet mdf plata helt, og den da har svulmet opp.

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det 740Bjørn:)

satser på at det en dag blir slik som jeg vil ha det:)

 

Som bzerk sier her, så er det den bbs fanger, og de er ikke alltid like gode å få tak i.

leppa under bbs fangeren er en jeg har laget selv, men ny en skal bli laget før gol i Mai håper jeg på:) da jeg ikke har fått forseglet mdf plata helt, og den da har svulmet opp.

 

veit du tilfeldigvis kor eg kan få tak i en bbs fanger? syns den her helt råå... pm megom du har en liggene eller vet om noen som har så blir vi enige om en pris;)

Don`t mistake my kindness, For weakness.

 

Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de selger det her, men da tilkommer jo frakt og toll. men det kan jo være noe å tenke på:)

og har faktisk en liggende, men den er ikke helt komplett desverre.

 

hmm, trur du den passer på en W124? eller må eg til og modifisere den da?

 

Mvh Styling

Don`t mistake my kindness, For weakness.

 

Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er ment for en W201 passer nok trolig ikke på en W124, men ja, det er nok mulig å modifisere en, eventuelt gå inn på W124 på den nett siden. der har zender en fanger som er ganske lik:)

hvis ikke er det jo mulig å lage et avstøp av den fangeren jeg har, for så å modifisere den til å passe en W124 fanger:)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det klart for den store dagen:P

og da i går, så måtte det jo selvfølgelig begynne å vibrere under bilen ved pådrag, så var under å kikket i dag, og kan nok tro denne er synderen:

 

DSC01992.jpg

 

så nå er denne byttet, skal ta noen fler bilder av hvor galt det egentlig ser ut :P

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår