Turbobenni Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Nå har jeg plutselig funnet ut at det ikke er så morro når alt i bilen går på elektrisitet. Jeg kjøpte tilbake gamlebilen og fikk vite at abs-lampa kunne begynne å lyse noen ganger, dette kunne være ett dårlig hjullager på høyresiden bak. Men nå har plutselig bremselampa begynt å lyse rødt. Skal den gjøre dette ? Bremselysa har hengt seg opp, men det er bare fordi jeg må smøre noe bak bremsepedalen. Den røde lampa kan vel ikke skyldes mye sladding i løssnøen vel ? tenkte på at bremsene har i det siste blitt utsatt for mye varme pga. bremsing pluss at de har blitt dusja i snø endel ganger nå. Beklager hvis det blei litt mye rot. Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Har du normale lamper, eller har du autocheck-displayet øverst? Ting som kan få lampa til å lyse er: Lite bremsevæske, lavt nivå på servoolja eller lavt trykk på servosystemet. Merk at de to siste gjelder kun på de bilene hvor bremsekraftfosterkeren går på servotrykk, og ikke på vakuum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Har du normale lamper, eller har du autocheck-displayet øverst?Ting som kan få lampa til å lyse er: Lite bremsevæske, lavt nivå på servoolja eller lavt trykk på servosystemet. Merk at de to siste gjelder kun på de bilene hvor bremsekraftfosterkeren går på servotrykk, og ikke på vakuum. Fnt ut at jeg hadde lite bremsevæske, HAHA !!! so dum er jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg