Ole-Steinkjer Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei. Nå spørr jeg for en kompis av meg. Det han lurer på er følgene: Går det an og dimme led lys? Han har tatt ut taktrekket inni bilen og lagt led i taket. Åsså lurer han på om det går og dimme disse lysene sånn at de ikke lyser så skarpt. Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hvis du har sett på en LED lommelykt, så lyser den dårligere når batteriet blir svakere. Konklusjon: LED kan dimmes. Det enkleste er å seriekoble 2 stk. Da blir det 7V på hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Det vet han. Han har seriekobla alle (og jeg tror han har lagt inn motstand) Men han lurer på hvor han får kjøpt en dimmer til å ha i bilen og om det går og monterer den. Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Søk på Led dimmer på google ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farley Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 ledteknikk.no finner du dimmere. den som ligner på et lite kretskort anbefales. Enkel tilkobling å montering, og kun vrideren vil synes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg