hist Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Leeenge siden jeg var på forumet... men her er siste nytt :P Original Golf: Moddet Golf: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Kunne jo ha sota mer enn en rute på hele bilen. Trukke purken kommer og ber deg rive filmen av en photoshoppa bil ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Kid-A Kunne jo ha sota mer enn en rute på hele bilen. Trukke purken kommer og ber deg rive filmen av en photoshoppa bil ;) Liker å gjøre det realistisk.. men sjønner hva du mener ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Tøft med kun èn av de bakre siderutene sotet da. :) NOT :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Min golf. Ny lakk med dekor Antenne er borte Håndtak er borte Skyline lykter Panserforlenger Andre fangere Sideskjørt Sota ruter 17" Felger Sota baklykter Senka Lakkert speil Blinklys er borte Riller på skjermen Streemer Neon lys Takvinge Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 dette er vel så og si det styggeste jeg har laget i ps hittils,,men nå gidder jeg ikke rette opp..ser fan meg ut som en jævla and foran...:( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 saaaaaaaaaaaatan :eek: hahah den var syyyyyk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Gjorde en kjapp mod.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by hist Liker å gjøre det realistisk.. Kun sote bakre høyre siderute, er det realistisk? ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg