anderslande Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Noen her på forumet som kjører med noe større en 18" Har det på min egen, men kunne godt tenke meg 20.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikeriderb Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Så bilen din i galleriet. Grom bil og fine felger! Hvor har du kjøpt de og pris? Har noen stygge mega felger på 2wd en min. Skulle hatt noen nye! Siter 07 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 du kan fint sette på 20".. litt subbing blir det , men det kan man leve med kontra hvor fett det blir! har en kompis som kjører hvit hiace, skam senka så det i grunn ikke er noe fjæringsvei lenger. 20" som er svart og sølv.. skal se om jeg kan finne et bilde og legge ut Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Så bilen din i galleriet. Grom bil og fine felger! Hvor har du kjøpt de og pris? Har noen stygge mega felger på 2wd en min. Skulle hatt noen nye! De felgene er originale landgruiser i 17" passer med litt modding av navkapslene. Men kjører på Moda Thrust i 18" nå, anbefaler deg de i stedet. de kosta med 14 med dekk, 17" kom på rundt 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_4life Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 ja jeg kjører med 20" Fuker veldi bra også er det jævlig stilig Siter 02- toyota hiace 20" =) Opel Ascona B- Rallycross Volvo 245 Volvo Amazon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 ja jeg kjører med 20" Fuker veldi bra også er det jævlig stilig Bilder?:O Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_4life Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Bilder?:O Vet ikke ossen man leggger ut bilder men gå inn på profilen min så ser du mange bilder av den der=) tar gjerne i mot tips om hva man kan gjøre videre med den Siter 02- toyota hiace 20" =) Opel Ascona B- Rallycross Volvo 245 Volvo Amazon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 ja jeg kjører med 20" Fuker veldi bra også er det jævlig stilig Hva slags felgbredde og dekkdimensjon kjörer du med? Hva har du gjort med lasteindeksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg