Jonaldo Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg trenger hjelp til å bytte motor på min 88 Omega 2,0 OHC. Kjøpte bil for å komme meg på Opeltreff på Dagali til helga, men motoren gikk til h******. Har hørt at det ikke er fryktelig vanskelig, men har aldri gjort det før:-) Noen som har mulighet i nærheten av Drammen/Hokksund? Evt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 bytter motoren på 3 timer ca. er ikke vanskelig i hele tatt. bare skru av innspruten la alle ledninger sitte. Om du fjerner ledninger så merk de. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 bytter motoren på 3 timer ca. er ikke vanskelig i hele tatt. bare skru av innspruten la alle ledninger sitte. Om du fjerner ledninger så merk de. Høres jo veldig enkelt ut, men du har sikkert gjort det noen ganger:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Bør jeg løfte ut motoren med eller uten girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 god plass til å skru av kassa å kun ta ut motor. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Men klart har du noe bra løfte inn ut motor med hadde jeg latt kassa sitte, har du ikke noe bra lette den inn ut med er den av og til vond entre på kassa, da hadde jeg vurdert ta ut begge to. Satt bilen på bukker med fronten høyt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Motor er ute uten girkasse. I morgen skal vi plukke ut motoren av en Calibra 8v og prøve å få den på plass. Må vel bytte over litt småtteri, men tror tiden er knapp....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Trenger motor så er jeg klar...... Noen som har en liggende/stående? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Håpe du blir ferdig til Dagali da:) Skal opp dit kjøre sjøl. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg