Frank S. Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hei. Har en bærbar pc liggende med et ødelagt hovedkort, koster 6500 for nytt hovedkort så d er ikke verdt å koste det på pcen. Skjermen virker helt fint, så jeg lurte på om det var mulig å koble en playstation 2 og strøm til den skjermen og så bruke denne skjermen i bilen. noen som har peiling på d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Skjermdriveren ligger på hk eller i skjermkortet.. En slik skjermdriver kan du ikke ta ut av maskinen uten videre og modifisere til ditt bruk. Du kan kjøpe en skjermdriver (hardware altså) og koble til, men da bør du vite meget godt hva du kobler på. Prisen ligger på 250-300£ Kort versjon: Glem hele greia. For dyrt og krever spesielkompetanse. Like greit å kjøpe en annen lcd skjerm. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 kanskje litt offtopic, men hvordan er det å koble en bærbar opp mot en tv i bilen? SKal ha 7" skjerm i bilen, med PS2, men kunne også tenkt meg å få skjermbildet fra pc'n opp på samme skjerm.. (tøft når det mappes :D :D :D ) er dette mulig? har ikke tv-kort i pc'n så vidt jeg vet.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Bare å kjøpe skjerm med vga inngang det, regner med at det er utgang for det på alle bærbare. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by nissan s13 Bare å kjøpe skjerm med vga inngang det, regner med at det er utgang for det på alle bærbare. vanskeligt å finne en 7" LCD med VGA Ingang.. derimot er det standard nesten med S-video utgang på bærbare pc'er.. Bare ta en S-video kabel fra pc til skjerm så fungerer dette.. :) Silverboy: Bare se etter ett gult hull i pc'en:) det er S-video utgang.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 det gule hullet er ikke S-video.. de svarte hullet derimot, som ligner litt på ps2 port, det er s-video :) bare for å pirke litt heyyou Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Flasher det gule hullet er ikke S-video.. de svarte hullet derimot, som ligner litt på ps2 port, det er s-video :) bare for å pirke litt heyyou Den leverer hvertfall Bilde den gule utgangen:) og vet hvertfall at når jeg brukte S-video utgangen på mitt gamle skjermkort følgte det med en ovegang.. Fra svart "ps2" til Gul kontakt.. Og har bare lagt fint merke til Gule kontakter på bærbare pc'er.. og at instillingen du velger for å kjøre på S-video er den gule kontakten:) så derfor fint kaller jeg det en S-video Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 gul kontakt er laget for komposit kabel:) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by AXi0N vanskeligt å finne en 7" LCD med VGA Ingang.. Ikke så vanskelig da ;) http://www.digitalww.com/DWW-7VGA.htm Driver med et bil-PC prosjekt så jeg har gravd frem en del butikker på nettet med deler. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Flere her: http://www.cartft.com/shop/catalog/gl/1 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg