Gå til innhold

Bilstein Omega B

Ranger emnet


Teigland

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser ut til at jeg skal bytte understell på omegaen min, og lurte da på følgende;

 

Har fått tilbud på en pakke med Bilstein B6 dempere og HR 35mm senkefjører, er dette gode saker til denne bilen?

 

Alternativet er KW demper og fjørsett (ikke coilovers, ikke justerbart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig Apex-fjærer til min og de senket bare i gjennomsnitt 25mm i forhold til orginalt (orginal-fjærer hadde tydeligvis seget seg en del). Synes bare så vidt at bilen er senket og mtp at jeg bare betalte 2444,- (inkl. alt) fra TrimTech.no tror jeg det er det beste alternativet for penga.

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ellers så virker FK automotive fjærene som Part & retards selger som bra greier.

Skal montere det på stv mi nå. Han selger de vel for 1500kr. Er seriøst grove fjærer.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther.. nå var hovedspørsmålet, som overskriften også indikerer, demperene.. og det er en god grunn til.. de som satt på når bambo solgte bilen var ikke direkte gode, og ble ikke bedre etter ett halvt år. så de er kasta for lengst.. så kjøpte jeg no sånn relativt billig kalt weitech, men de demperene var ikke det spor bedre da de svetta som en gris etter kun 1 mnd.

 

Men nå kommer bilstein dempere med HR fjærer i posten i starten av neste uke:)

Så blir det bare hjulstillingskontroll, godkjenning av senk og eu av bil (LOOONG overdue)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår