salahwaisi Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Håper jeg ikke bryter reglene her da jeg ikke finner noen andre kategorier å poste denne i. Har en bil stående hos et verksted i Røyken og vil gjerne ha den til Rælingen, og det er 60 km fra Røyken til meg (Rælingen). Problemet er at jeg ikke har BE-lappen, ikke henger og heller ikke bil til å hente den med. Bilen er en Opel Vectra med defekt topp-pakning og kan derfor ikke kjøres. Eieren er også interessert i å få den bort fort som f. Er det noen som har lyst til å ta på seg den jobben? Jeg er selvfølgelig med og hjelper til så godt jeg kan. Evt hvor mye skal du for ha for det? (Jeg regner naturligvis at dere skal ha penger til drivstoff, så vi tar ikke det med i regnskapet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Ingen som kan? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Tau bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Det ville nok jeg også gjort, 6 mil er ikke så langt. Men anbefaler å gjøre det på en dag/tidspunkt med lite trafikk, så slipper du å lage kø. Husk at det må være skilt på begge bilene da, er det ikke skilt på vectraen så må den på henger/kranbil. Men hvis du smører deg med litt tålmodighet, er det kanskje noen her inne som kan hjelpe deg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Bilen har ingen bremser, ingen varmeanlegg (dogger..) så den må hentes. Dessuten kjører jeg gjennom motorveien hele veien og jeg vil ikke taue den gjennom motorveien. Foreløpig har jeg fått tak i en, håper dette ordner seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hvor i røyken står den ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Den står i en garasje like ved Mekonomen. Fortsatt ingen som kan hente den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg