s1lVa Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei! Jeg har søkt og sett litt på de andre trådene på dette temaet, men det et par ting jeg ikke har 100% svar på. 1. Må jeg ha spenningsrele mellom + polene på battriene når batteriet er av samme type kjøpt på samme tid og satt inn i bilen på samme tid? 2. hvis jeg trenger spenningsrele, er det enkelt å montere? hvor kan jeg få kjøpt det? 3. batteriet er under sete, og jeg kan smekke opp et batteri til under passasjersete. kan jeg bare koble sammen + mot + og - mot -? eller må jeg feste f.eks - til chassi og + til dynamo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Trenger vel i grunnen ikke spenningsrele.. Koblinga er lett.. + til + og minus til gods (chassiet) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1lVa Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 trenger jeg å feste alle batteriene til chassi eller holder det med 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Det holder med en god jord på det ene batteriet,- så lenge dette er skikkelig,- m.a.o. god kontakt og kvadraten på ledningen er stor nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg