luuund Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 (endret) Hei. Har da en Opel omega 2.0 16v 96 modell stående i garasjen som jeg ønsker å selge snarest! Interiøret er ganske strøkent, bare bittelitt slitt på kanten av fører sete. 227000 km - 10.000 kr. Toppakningen var på tur å gå, så byttet den sammen med en kompis ved hjelp av Haynesboka (følger med). Men etter dette klarer vi ikke å få start på bilen. Mulig noen ledninger er koblet feil eller noe, men vi klarer desverre ikke å fikse det. (nybegynnere) Tilbehør: ABS (Funker ikke, trolig en føler som er i ustand) Airbag Nedfellb. baksete Alarm Radio/CD EU-godkjent S./V. hjul El. just.speil Sentrallås Farget glass Servo Fjernst./Sentrallås Skinn ratt Kurve/tåkelys Soltak Lyktespylere Startsperre Metallic lakk Utetemp. Midtarmlene Varmeseter Fint interiør Bilder kommer etterhvert. Kontakt meg gjerne ved interesse :) Mobil: 97959815 Epost: Jonasmartinlund@gmail.com Mvh Luuund Endret Februar 15, 2010 av luuund Tilbehør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luuund Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Da har man fått lagt opp et bilde til dem som skulle ønske å se bilen. Den står i Narvik i nordnorge. Skiltene ble tatt av på fredag,så er vel gratis omreg i en tid fremover. Kontakt meg gjerne for spørsmål. Mvh Luuund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 sikker på att dere har fått tima regreima skikkelig å att kammer osv står riktig etter pakningbytte? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luuund Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Ja er 110% sikker på at disse tingene er montert riktig ettersom jeg hadde en annen kompis som ordnet det, som kunne det, vi dreide motoren og alt virket normalt, men vi får rett og slett ikke start. Mulig vi har gjort noe annet feil, men registerreima og kammene er riktig innstillt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg