furiaman Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) Har for tiden et utrivelig problem med sentrallåsen. Bilen låser seg opp, og av og til så åpner den alle vinduene også, da du kan gjøre dette via nøkkelen eller låsen. Dette skjer selvfølgelig på natta når det ikke er finvær:) Når feilen er framme så er det akkurat som om jeg står og trykker på lås opp-knappen på nøkkelen hele tiden. Skjer også noen ganger når jeg kjører. Vil tro at dette har noe med en av låsene i dørene. Noen som har vært borti dette før? Endret Februar 9, 2010 av furiaman Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Mikrobrytere i låsekasse førerdør. Veldig vanlig feil. Og mer info finner du ved å søke :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAKE Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Har for tiden et utrivelig problem med sentrallåsen. Bilen låser seg opp, og av og til så åpner den alle vinduene også, da du kan gjøre dette via nøkkelen eller låsen. Dette skjer selvfølgelig på natta når det ikke er finvær:) Når feilen er framme så er det akkurat som om jeg står og trykker på lås opp-knappen på nøkkelen hele tiden. Skjer også noen ganger når jeg kjører. Vil tro at dette har noe med en av låsene i dørene. Noen som har vært borti dette før? Har du prøvd å plugga ut eller skifta/sjekka nødblinkbryteren? Denne skal åpne dører og vinduer i nødstilfelle og kan løse ut ved feil. Hadde selv et noe liknende problem med egen bil, og har en kompis som opplevde det samme på sin A6. Det kan være verdt å sjekke. Muligens en rimeligere løsning enn å skifte alle bryterne i dørene. Gi gjerne tilbakemelding på løsningen. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Har du prøvd å plugga ut eller skifta/sjekka nødblinkbryteren? Denne skal åpne dører og vinduer i nødstilfelle og kan løse ut ved feil. Hadde selv et noe liknende problem med egen bil, og har en kompis som opplevde det samme på sin A6. Det kan være verdt å sjekke. Muligens en rimeligere løsning enn å skifte alle bryterne i dørene. Gi gjerne tilbakemelding på løsningen. Lykke til Dette skal jeg prøve:) Har ikke fått fram feilen mer, etter dagen det gikk fra varmt til kaldt vær. Gir beskjed når jeg vet mer. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg