Gå til innhold

Senking/styling Caddy 05-mod.

Ranger emnet


Caddy666

Anbefalte innlegg

Kan noen oppklare et par ting?

Senking: Har sett et senkesett(kun fjærer), holder det å bytte kun disse? Eventuelt når det gjelder komplett senkesett og det sitter bladfjærer bak, hva gjør man med disse bladfjærene? Leste på koolart om bytting til enkle bladfjærer, hvor kjøper man dette og pris?

Styling: Lite utvalg, men frontfangeren er lik som Touran, gjelder dette også fester, kun "PlugAndPlay"? Og er det noen som har sett andre typer baklykter? Mørkere lykter slik at dette kan stå i stil til svarte hovedlykter? Og kanskje litt tøffere bakfanger som kan stå i stil til frontfanger? For her funker det vel dårlig med fanger fra Touran'n?

Hvilken størrelse på felger er finest på disse bilene?

 

Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessverre er den frontfanger dyr på møller og vanskelig å få tak i brukt.. bak monterer du ett flip kit.. så du legger bakakseln oppå eksisterende fjærblad. og monterer ny innfesting bak så du kan justere den.. har coilovers foran og flipkit bak på min.. baklykter til caddy har jeg ikke sett på markedet..

 

012-19.jpg

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touran front hadde jeg gått for også evt lakke bakfanger hvis du ikke har det.. Og lakkerte skvettlapper rundt om :P

 

koolart.no fører foresten noen stylingsett til touran som passer på caddy. ser hyfsat ut.. dem har også en bitteliten list/bakspoiler..

014-12.jpg

 

Har du noen fler bilder av bilen din der man ser bakspoileren eller? Mye ga du for den?

Kunne tenkt meg en sånn en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
dessverre er den frontfanger dyr på møller og vanskelig å få tak i brukt.. bak monterer du ett flip kit.. så du legger bakakseln oppå eksisterende fjærblad. og monterer ny innfesting bak så du kan justere den.. har coilovers foran og flipkit bak på min.. baklykter til caddy har jeg ikke sett på markedet..

 

012-19.jpg

 

Følger dette "flip-kitet" med når man kjøper senkesettet?

Og hvordan er jobben med å få dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår