Gå til innhold

Vw caddy 2007mod Webasto/Parkeringsvarmer

Ranger emnet


vw caddy rline

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som har problem med Webasto/parkeringvarmer på sin vw caddy? Jeg har en 2007mod som ikke virker har vært hos Møller men de fant ikke noe feil,skal inn den 17/2 med den igjen er det noen som har tips til meg.Er ikke gøy å kjøre 30km før det blir litt varme i bilen.

76 260z 2+2

91 300zx twin turbo

98 zzr600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har problemer med disse, og merkeverkstedene er ofte dårlige til å finne feil og reparere dem. Har hørt at de ofte soter igjen innvendig pga mye småkjøring, og andre vanlige feil er defekt el.vannpumpe, tette filtre, defekt pumpe og defekt vifte. Det beste er nok å bruke et verksted som er spesialist på dieselvarmere, hvis det fins da.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Det er mange som har problemer med disse, og merkeverkstedene er ofte dårlige til å finne feil og reparere dem. Har hørt at de ofte soter igjen innvendig pga mye småkjøring, og andre vanlige feil er defekt el.vannpumpe, tette filtre, defekt pumpe og defekt vifte. Det beste er nok å bruke et verksted som er spesialist på dieselvarmere, hvis det fins da.

 

Tar opp denne igjen da jeg synes du er litt frekk du skriver "merkeverkstedene er ofte dårlige til å finne feil og reparere dem" En av grunnene til at jeg egentlig ikke gidder å skrive så mye på disse forumene er at det er alltid folk som tror de kan alt .

Har drevet masse med webasto diesel varmere og jobber på merke verksted , så takk for den . dukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp denne igjen da jeg synes du er litt frekk du skriver "merkeverkstedene er ofte dårlige til å finne feil og reparere dem" En av grunnene til at jeg egentlig ikke gidder å skrive så mye på disse forumene er at det er alltid folk som tror de kan alt .

Har drevet masse med webasto diesel varmere og jobber på merke verksted , så takk for den . dukenukem

 

Jeg skriver at de "ofte er dårlige", jeg skriver ikke at ALLE som jobber på merkeverksteder er dårlige på dette.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår