rivrusk Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Har bestilt meg en ny Touran, som jeg vet er ferdig produsert i Tyskland nå. Er det noen som har erfaring ang hvor lenge det tar å frakte den over fjorden, bygge den om til varebil for så å få den til forhadleren her i Stavanger? Er lei av å vente nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg venta et par måneder på en ny caddy i fjor, så det kan ta litt tid ja. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Venta 6 mndr på craftern :) Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rivrusk Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ventet dere så lenge fra den var produsert til den var klar for levering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassekn Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Jeg fikk beskjed om et par måneder hos Møller Follo, men dette var uten ombygging. I går bestilte jeg derfor en de allerede hadde på lager i Norge (vanlig sjuseter) og den hadde et par uker leveringstid. Gleder meg faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg