tic`n Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Skal bytte frontlyktene mine i morgen, og lurer på om de går ut uten å ha av fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 tenker du må av med frontfangeren ja. er nok litt lettere da:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 jeg måtte ikke av med fangeren, går fint ann å bytte hovedlysene uten å gjøre det, sitter festet med 2-3 skruer oppe og hvis jeg ikke husker feil er det 1-2 nede også, men kommer fint til uten større problemer.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Etter det jeg har prøvd å finne ut, så går det greit å bytte helt de orginale uten å ta av fangern. Men hadde jeg skulle sette inn lykter med innebygget blinklys, hadde jeg måtte ta av fangern. Men det har vi ikke råd til nå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg