Gå til innhold

tic`n

Bruker
  • Innholdsteller

    458
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om tic`n

  • Bursdag 05/22/1981

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    740tic
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Motor (eks 1.6)
    2,3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    masse.. :)
  • Fylke
    Oppland

Contact Methods

  • Bosted
    Dokka

tic`n's Achievements

  1. Kicker 12" L5 i originalkasse selges. 2000kr Kan selges sammlet med en Pioneer GM 5500 forsterker for 2500kr. Står på Dokka i Oppland.
  2. Takker. Mener det skal være tatt inn 6-7 stk av denne i Norge. Litt derfor jeg håper at noen kunne tatt den til seg og fått den strøken igjen.
  3. Selger min 2000mod Bora Stv 1,9tdi 4motion. Bilen står på Dokka i Oppland Se link for mer utfyllende info. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47241529&searchclickthrough=true
  4. Det har jeg prøvd.. Derfor jeg spør her om noen har liggende...
  5. Lurer på om noen her vet hvor i NORGE det lar seg gjøre å få tak i senterkopper til disse felgene. Mener de heter S8-II/S3 replica.
  6. Ble bra når jeg satte inn pluggen og kjørte den som resirk ventil. Fikk endelig "flutter" lyden jeg var på utkikk etter. :) Finere enn den Forge ventilen som satt der.
  7. Så de vil fungere på den motoren uten av luftmengdemåleren kødder?
  8. Hei. Vet at min Audi A4 1,8t egentlig skal ha full resirk-ventil, men hvordan er egentlig disse såkalt hybrid-ventilene? || JBR || JBRaceparts.se - Xtremt.se ||
  9. Fant igjen en takvinge i boden som stammer fra en Audi. Den er sort av farge, men bør pusses opp uansett.(litt småripete) Artikelnummer: 4a9 827 933 Achterspoiler Audi 100 / A6 Avant 4A9 827 933 0/E Kom med bud.. Får ikke lagt inn bilde mitt, men bilder kan sendes på mms/mail.
  10. Har akk kjøpt en 95mod A4 1,8T. Har et par spørsmål om turbo/dumpventil på denne. For det første så sitter det resirkuleringsventil på denne, men har en litt grommere "vanlig" friluftsventil som jeg har lyst til å sette på. Har søkt opp litt på nett,og funnet litt for og imot. Det jeg enkelt vil vite, er om det er best og ha resirkuleringsventilen eller om motoren fungerer greit med den andre? Mitt andre spørsmål har muligens også litt med ventilen å gjøre. Turbotryksmåleren min ligger på ca -0,6 før jeg gir på gass. Har suselyd ved pådrag opp til 0 og den dumper luft. Er mer vandt med at de andre turbobilene jeg har hatt, så har ikke dumpventilen sluppet luft for jeg har kommet OVER 0 på måleren. Er dette riktig, eller kan det hende at ventilen min skulle vært strammet opp?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår