raanerud Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Har en 1995 Grand Voyager (siste modell før eggeformet typen) som jeg skulle ha bytta ut bilstereoen på. Det sitter en original Chrysler RDS kasett spiller, og Alpine Cd-veksler. Bilen har original effektforsterker og Infinity Høyttalere. Er egentlig veldig fornøy med lyden for jeg syns det låter faktisk ganske ålreit til å være så gammelt:). Men så er det størrelsen på denne spilleren, for jeg vurdere kanskje å få tak i en spiller som har samme størrelse, men det virker ikke så veldig lett, for 2-DIN spillere er jo for store. Noen som har noen forslag om hvor jeg kan få tak i noe slikt, gjerne med DVD/NAVI. Mvh Rånerud Siter "Gamle biler pajer fordi de er gamle, nye biler pajer fordi de er stusslige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Kanskje noke her vil passe http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=108 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 str. i den er enten 1,5 eller 1,8 din.. man får kjøpt monteringsrammer som fyller ut dette tomrommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg