RS2 Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 se denne Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 - Jeg trodde jeg kjørte i 150 km. i timen, men kjørte egentlig i 150 miles i timen. doh Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Jeg trodde jeg kjørte i 150 km. i timen, men kjørte egentlig i 150 miles i timen. Skikkelig eksempel på blondine.:D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 purken var jo ikke rent lite stereotyp han heller da.. Går derfra glisende med et playboy i henda... blondiner er teite og purk er svin... jejeje ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by henningl purk er svin... jejeje ;) Det sier jo seg selv ;) Men hadde ikke du bedt dama di flashe puppene sine slik at du hadde sluppet bot? Hvis hun satt på liksom? Visst faen.. :D :titties: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by LupoB0Y - Jeg trodde jeg kjørte i 150 km. i timen, men kjørte egentlig i 150 miles i timen. doh beviser jo bare at det er blonde dume damer i playboy Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by RS2 beviser jo bare at det er blonde dume damer i playboy Hu hadde definitivt lurt meg jerkoff Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Det er vel ikke snakk om å bli lurt.... ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Tror ikke jeg hadde imponert noe særlig hvis jeg hadde kjørt 100 km/t for fort og vist et nakenbilde av meg! "hugs and kisses from faMir" Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Veit aldri med disse i lakk lær og håndjærn ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Silverboy Veit aldri med disse i lakk lær og håndjærn ;) lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 150 MPH føles som 70MPH i en porsche?? Synes hun klarte å vri seg unna på en lur måte jeg... så hun er nok ikke helt hjernedød... egentlig helt passe smart::)):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 hu var nå ikke så dum da, hu visste jo å utnytte sine egne (store) :D fordeler men det er jo allikevel litt underfundigt at hu ikke merka forskjell på 150 km\t og 150mph.. uhhmmwhat? men da er det jo lett å fløshe :titties: :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Hu har jo beskyttelsesputer i tilfelle kollisjon, å at hu trudde hu kjørte 150Km/t, ja det er jo ulovlig det og. At hu er så i tåka at hu ikke ser forskjellen på 150Km/t og 150 Miles/t sier nok om noen svensker for meg. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg