Torgeirs Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei! Har lenge hatt lyst på ein v70. Så til sommærn blir det nok kjøp. Har og utpekt meg 2.4 turbo motoren som den motoren eg har lyst på. Er det noen som har noen erfaringer med denna motoren? Eventuelt anbefalinger av andre motorer? Automat vs manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Sjekk at servicer osv er fulgt opp.. Har akkurat vært borti en 2.4t med totalhavari av rådelager og en rådearm som ble urund. Oljepumpe som hadde tatt kvelden.. Selv om servicer osv var fulgt.. Og etter det jeg vet så er det mange slike... :) Jeg ville hatt manuell da automatkassene har ett noe frynsete rykte.. Men hver sin smak... Ellers så ville jeg ha kjøpt en med mest mulig utstyr... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Men de feila som du nevner er det feil som er typisk for 2.4t motoren, eller er det meir generelt? Blir nok manuell ja Hva slags ustyr meiner du eg burde legge ekstra vekt på? Har vledig lyst på skinninteriør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 sort skinn synes jeg er meget pent på disse. Usikker på utstyrspakkene på disse årsmodellene.. Jo mer jo bedre sier jeg.. Anbefaler ikke lyst interiør.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
udyre Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 stc= antispinn dstc= antispinn og sntiskrens hu 650 er den lille stereoen, hu 850 har 4 cd plateveksler og 10 tommer sub nedfelt i bagasjerommet. + det finnes også orginal navigasjion og telefon Siter 03 volvo v70 d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg