Gå til innhold

Streetmeet ingierstrand. Lørdag 1 mai 2010 klokken 20:00

Ranger emnet


asus1

Anbefalte innlegg

Hei, etter mange dårlige streetmeets i 2009 pga kort varsel og streetmeet annenvær helg så sysns jeg at vi skal prøve og få smekka til ett stort og bra streetmeet i 2010. så da tenkte jeg at 1 mai ville være en fin dato :pray Siden det er såppas lenge til så håper jeg at folk får med seg dette. Og at det kommer til og bli ett bra streetmeet :win

 

Sted: ingierstrand bad (øvre og nedre parkeringsplass)

Dato: 1 mai/2010

Tid: klokken 20:00 og utover

 

Om noen har innspill til streetmeetet så er det bare og skrive i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

kommer det noe russebiler og busser ditt å eller?,hadde vært kult med fulle russe jenter som smører seg selv på kjærra di:P

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, "kjempegøy".. Nei, lur dere heller med på en russebuss og feire natt til første mai skikkelig :) Enten det eller møt opp på noe treff de alltid har, er det ikke Buskerud eller Vestfold tro, natt til første. Der er det litt seriøst iallfall.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer det noe russebiler og busser ditt å eller?,hadde vært kult med fulle russe jenter som smører seg selv på kjærra di:P

 

du kødder med meg? det fins ingenting verre enn noe slitne lubne jentur som skriker og viser en bakende på størrelse med titanic og g-strengen henganes rundt livet, nei fysj a meg, spar meg for det, la det forbli et STORT og tildels seriøst treff:m'm: får se om jeg drar med meg noen biler og tar en tur om alt klaffer

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange biler kan man regne med på det treffet her? håper det er flere enn dette som vises på filmen?

 

Hva slags biler kommer egentlig på dette treffet? har ikke sett et eneste riktig stance på denne filmen heller, bare en skyline med litt motor, thats it, er over 2 timers kjøretur fra meg, så vil ikke kjøre så langt for å se noen fjortisrigga traller, vil se biler med riktig stuk, samme hva slags biler, er det da verdt å ta en tur? eller er det mest herjing og mishandling av originale biler uten noe stuk/stance?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår