opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 noen som vet om noen som sandblåser understell deler i møre og romsdal eller sørtrøndelag,helst møre. dette er store deler, som bakaksel, bærearmer, tårnstag og hele rammen under motor noen som vet slik ca pris på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Tja, hvor er du da? Det er en ved Kristiansund som jeg har brukt, sanblåste og lakkerte stålfelger. Han tok 1200 for fire felger sandblåst og grunnet med industrilakk + toppstrøk. Toppstrøket skaffet jeg selv, grunning holdt han. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Tja, hvor er du da? Det er en ved Kristiansund som jeg har brukt, sanblåste og lakkerte stålfelger. Han tok 1200 for fire felger sandblåst og grunnet med industrilakk + toppstrøk. Toppstrøket skaffet jeg selv, grunning holdt han. hmm, jeg bor på sunndal, men tror du han vil ha mye mere for det jeg skal ha sandblåst? listen står ovenfor! trenger ikke å lakkere der,viktigste er å få sandblåst og fått vekk gammel lakk og evt rust. mvh knut olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 trenger ikke å lakkere der,viktigste er å få sandblåst og fått vekk gammel lakk og evt rust. Du bør få han til å grunne det også, kan være greit å få på grunning på sandblåste deler så fort som muligt for å unngå forurensing av flatene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 oki, da skall jeg passe på så det blir gjort iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg