da9el Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 da var tåkelys bestilt til fangeren..skal passe på tdi.. er forrestene regnsensor også på denne :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 da var bilen nypolert og shinet..glemte sef bilder Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har montert tåkelysene og det ble knallbra..monterte også sportsluftfilter..ble tøff wg sound ved rett turtall:) kommer mere bilder når jeg får fiksa min egen data Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har montert tåkelysene og det ble knallbra..monterte også sportsluftfilter..ble tøff wg sound ved rett turtall:) kommer mere bilder når jeg får fiksa min egen data Morn sjef! Hvor kjøpte du filteret? Tenkte jeg skulle ha litt mer lyd i Transportern sånn at teensa blir elleville! Eventuellt får jeg borre masse høl i luftfilter kassa :) Ellers må jeg si at bilen var veldig stilren og pen :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Kjempe fin bil daniel ;) gleder meg til å se senk på den ;) hehe Etter min mening syntes jeg øyelokk er fint så lenge de passer til bilen :) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 (endret) Takk gutta boys...er jo masse senk på den..fult justerbart som er skrudd godt ned men blir vel muligens litt mere til sommeren.men orker ikke subbing på denne bilen også:) er bare en 5-6 cm fra bunnpanna til bakken nå ;s har øyelokkene liggene men har ikke bestemt meg enda. kjøpte filteret på mekk der jeg jobber vurderer nye baklykter Endret Mars 8, 2010 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 nå er r32 frontfanger bestilt resten blir bestilt når pengene sier ja til det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hva heter takvingen din? Og evt hvor kan den kjøpes? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 lurer på om det ikke er en orginal vinge dette..sto på bilen når jeg kjøpte den..prøv norsk bildelesenter Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 da er det bestilt en clean leppe til bakfangeren..skulle ha r32 hekk men planene mine ang eksos krasjer totalt me den så fant en anna som blir ganske lik r32 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 hekkskjørt...r32 hekk krasjer totalt med eksos planene:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 dagens økt:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 dæven så fin og kurrant bil;) riktig drivstoff,senk, trekk på alle fire osv, her har du skaffa deg en flott bil;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 dæven så fin og kurrant bil;) riktig drivstoff,senk, trekk på alle fire osv, her har du skaffa deg en flott bil;) takker for det..jepp det meste er rikti her:) nm<3 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg