VolvoGeneral Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Har en 760 med ET motoren, er litt kaklelyd, spurte forrie eier om det var rde bank, men han mente nei, det er ventiliene som må justeres. Motor har gått 277 000, å blei overhalt får noen år tilbake, lurer egentlig bare på om det er rådebank eller om det kan være ventilene bare. den er også blitt chippa nå, å 3"eksos fra turbo,så hvor mye ladetrykk kan jeg kjøre på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 man hører jo klar forskjell på rådebank og ventiltikking da.. Kan du beskrive lyden? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Er kaklelyd på en måte, tikker ikke, men han mente det var ventilene siden de er litt dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Aldri vært borti at ventilene kakler.. Dem tikker mer.. Rådene derimot, dem kakler. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ok da er det vel rådebank da:( fårkan ikke være tenningsbank? men mye trykka kan jeg kjøre på de motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Tror ikke du får tenningsbank på tomgang... Noe særlig over 1bar er ikke å anbefale hvis du vil ha en holdbar motor, den lader 0.7 originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ville heller bytta motor istede for å koste på den du har noen chip å eksos.. Søppelmotor nr 1! Kjør over grensa å hent en fk å stapp neddi, ikke alt for mye jobb. ledningsnett er det alltids noen som har. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ok takker får svar, er allerede chip å eksos på den, kan få tak i en ft motor, men er det like greit å bytte blokka bare da? den er uten ledningsnett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Er vel så godt som garantert skjørtebank,som alle disse eldre 230 motorene får. evt rådebank. Hadde ikke kjørt mere enn max 10 mil hjemmefra med en slik motor. Disse lever på lånt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Noen som har en blokk til meg?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.