Gå til innhold

Ivar til Gumball3000, trenger hjelpen DIN

Ranger emnet


bmwm1

Anbefalte innlegg

Dere husker godt.. Skal fortelle dere litt om hva den dokumentaren til Atle Gulbrandsen og Finn Erik Rognan har gjort.

Atle G svartmalte hele Gumball 3000, og kalte det russefeiring for voksne,og bla bla bla,mens han kjørte gris selv og skylte på at han "måtte" rekke ferga osv, det er har aldri vært en godnok grunn for ikke å miste lappen eller få bot i norge,så han burde ikke "ødelegge" markedet for andre som var interesert i å stille til start i Gumball 3000.

For året etter de kjørte hadde jeg store planer om å stille til start i Gumball med en Nissan skyline GTR i 2005,og satte igang med å skaffe sponsorer. Sendte mail til OVER 500 firma, og det eneste positive svaret var fra noen som kunne stille med en GPS og en laservarsler.. Siden jeg ikke fikk tak i ei eneste sponsor krone,måtte jeg bare legge hele prosjektet på is.

 

Men nå har jeg min livs mulighet til å få delta, derfor håper jeg flest mulig stemmer på meg, det tar ikke mange sekundene, det er bare å følge linken.

http://gumball.betsafe.com/entry/ivar-bruvoll-vamrak/

 

På forhånd takk..

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nå trenger jeg mere hjelp enn jeg hadde trodd her, en polakk eller hva det er som bor i canada har klart å dra inn over 3500 stemmer de siste 30 timene på mirakuløst vis.. Hvordan er et stort spørsmål for meg..

Men samme det.. Er det noen som vet noen supre bilforum å få publisert linken på så jeg kan få inn flere stemmer,atpå de som dere gir? Så bare kom med forslag,og gjerne poste linken alle plasser dere kommer over.

 

http://gumball.betsafe.com/entry/ivar-bruvoll-vamrak/

Join gjerne facebook siden min for mere info og bilder av meg i en Panamera Turbo..http://www.facebook.com/inbox/?tid=1128793078360#/group.php?gid=307569872813&ref=nf

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å slette cookies etc i nettleseren? Mange slike sider som du kan lure ved å slette dette slik at du kan stemme så mange ganger du orker...

 

Har iallefall stemt 2 ganger på deg nå!

 

Får ikke prøvd dette selv da det ligger endel viktig blant cookiesene som jeg trenger i skolesammenheng til imorgen...

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for stemmene,men tør ikke "jukse" med sånt jeg, redd for å bli busted,og kasta ut fra konkuransen.. Jeg har jobba for mye til å kaste det vekk for noen stemmer ekstra, jeg jobber heller litt hardere og satser på at det holder..

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du får juksa til så mange stemmer du orker. Prøvde på en random fyr med chrome, satte at den til å ikke lagre cookies, trykke refresh og det er bare å trykke seg til toppen. Send en mail og hør om dette er diskvalifiserende, så kan du nå toppen uten å bli snytt for en som har "jukset" (ville heller kalt det utnytte mulighetene) og ha ditt på det rene....

 

Kompis av meg vant iPod på denne måten, han satt oppe hele natta i et strekk og trykka noen tusen stemmer:P

Endret av HaaJeHaa

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA men de må vel ha oversikten på IP-adressen da vel? nå er ikke jeg så veldig flink med data men trodde de kunne se det kommer fra samme IP da? Eller er jeg helt ute nå? Men JEG skal ikke jukse, hva andre gjør kan ikke jeg styre.. Jeg vil promotere meg og Betsafe,sånn at jeg vinner jeg ;-)

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår