Lilos Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei. jeg har noen spørsmål angående instrumenter. (bildet er ikke fra min bil, bare eksempel) Her er et bilde, så dere vet hva jeg snakker om. Jeg har lyst å bytte ut hele greine, å designe noe selv. Bytte ut klokken, og sette inn nye klokker, med Turtall, Speedometer, oljetrykk etc. er det lov å designe det selv. så lenge Kilometer greia står igjen? noe tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hva slags bil har du? På gamle biler behøver ikke dette være noe problem, men det kan det absolutt være på nyere biler... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilos Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Bilen er en Toyota Corolla E09 (1990 model) altså veldig gammel, ikke noe electronisk i panelet :) (uten om økonomi viseren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg