bjorke Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Noen som vet om norske firmaer som selger bodykits til Ford Probe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Nei ikke kjøpt noe Styling kit til Probe! den er fin i massevis! kjøp heller ei leppe å legg under front fangeren å noen feite Rims! har sett noen styling kit til probe å det er ikke fint! f.eks det dem har på HER er ikke fint! Nei kjøp heller noen OZ felger str. 18" det er fine ting! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 http://www.bodykits.dk/viscarstyle.asp?BilerId=55&Bil=Ford Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Litt kjipt, ingen ting til de første probene sånn som min:( 91modell, er bare 93 og oppover:( Må få tilsendt fra USA, isåfall gitt.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit_R Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 norvatio.no har bodykit....men...jeg vil si meg enig i at ikke alle kitene til probe er like fint. Jeg har hentet meg et kit til min probe. det yns jeg var ganke tøft. Fikk litt racing preg på den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Bsbildeler.no har... skal kjøpe meg derfra.. får se hvor fornøyd jeg blir da.. Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg