Scaryshit! Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 (endret) Hei.. har start problemer med omegan min nå og lurer på om dere har noe tips til hva det kan være.. Jeg kjørte i ca 20min å stoppet motoren. 5 min etter på startet den ikke. høres ut som den vill starte akurat i det jeg vrir om tenningen men så er den helt død.. Kan det være bensin pumpa eller noe sånt? Endret Januar 25, 2010 av henne Vennligst les reglene for Bilforumet angående trådtittel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattaboy Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 prøv å vent et kvarter også prøver du å starte, gi litt gass når du drar om startern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 kan være pumpa ja. Finn ei klubbe å slå midt under tanken ca, er omtrent rett opp de rpumpa sitter. Starter pumpa gå igjen da er den på tur til ryke. Vært sånn på en 3-4 jeg har hatt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 kan sjekke at det er bensintilførsel ved å ha litt startgass i innsuget. min gikk her i høst. innimellom gikk den og andre ganger ikke. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg