Endresc Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei Jeg var ute å kjørte golfen min og hadde på musikk (cd) og plutselig sluknet hele "anlegget" og ble svart. Jeg har sjekket begge sikringene som sies å være til radio og ingenting feil med de. Spilleren jeg har er en Pioneer DEH-6100BT. Hva kan dette være for noe egentlig ? Takk for all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Du skal ha en sikring på +12 kabelen (som offtest gul og av og til er det en boks midt på ledningen sammen med sort jord kabel). Noen har sikringen i selve festet av kontakten inn i spilleren. Sjekk disse to. Om du plutselig har fått overslag går disse. Altså du har den ene eller det andre :-) Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresc Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Har sjekket sikkringen og ingen feil på den og har også byttet den. Fortsatt vil ikke spilleren starte :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Sikringen bak spilleren altså? Siden du skriver i entall... De fleste spillere har egen sikring i bakkant, i tillegg til sikringen du finner i bilens sikringsboks. Den til spilleren er KUN til spilleren, mens den du finner i bilens sikringsboks vanligvis går på ganske "mye" av lys o.l. i dashen. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresc Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Ja har byttet sikringen til spilleren "bak" spilleren ja. Men vet du hvilken sikring i sikringsboksen anlegget bruker ? tviler på at det er noe feil med det, fordi ingen ting annet er defekt i bilen. kun spilleren som ikke vil slå seg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Varierer fra bil til bil... På min bil går det på "room-lamp"-sikringen, og er koplet sammen med speedo, turteller samt taklys. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg