Ludden Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 jeg har kjøpt meg en touran 2010 mod med lyspakke, og da jeg låser opp bilen lyser det i lyktene, men da jeg låser igjen blir alt mørkt med en gang. både leaving home og comming home står på 10 sek og on. hva kan være galt?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Få et verksted til å se på programmeringen, du har vel garanti? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Touran 76 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei. Er selv eier av en Touran 2010 mod med lyspakke,men slapp av det ikke noe galt!! Så lenge du ikke setter nøkkelen i tenningslåsen og skrur den på eller starter mortor,så vil lysene slukke når du låser bilen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokov Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Hei Dra en gang i fulltlyshendelen etter du har stoppet bilen, da aktiverer du comming home når du åpner døra, sånn er det på min 2010 Exclusive R X med lys/siktpakke, står faktisk i brukermanualen også :-) Siter 2011 Volvo V50 Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg