victima Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 (endret) Hehe, her en dag når jeg sto opp så jeg at det var en stor glippe under venstre fronlykt i forhold til høyere. Nå som jeg har tatt bilde får jeg helt frysninger av hvor 'gærlig' hele fronten ser ut. hvor sitter festepunktene til frontfangeren? Nesten så panseret ser litt skeivt ut og. :( Jeg har aldri vært ute i noen snøfonn med denne bilen. Endret Januar 24, 2010 av victima Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Det ser ut som det bare er selve støtfangeren som er skeiv. Sikkert et feste som er knekt, alt er jo lagd i plast på disse bilene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 hmm. får ny grill på tirsdan, får se hvordan det ser ut. Sikkert ikke alle som ser det i farta, men det gjør vondt i hjertet selv om jeg vet om det.. :p Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Prøv å montèr fangeren på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 må man ha ut lyktene da? såfall må jeg vente til jeg får lappen og kan bruke et verksted jeg vet om. skru i 10minus frister ikke. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Det er faktisk ganske simpelt å ta av frontfangeren. Gjorde det på min igår. Jeg måtte ikke av med lampene hvertfall. Men jeg måtte av med fangeren for å få av lampene. På bilen min var det maks 10-15 skruer for å få av fangeren, så var det bare å skli den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 kan nesten garantere at det er kun fanger som har forflyttet seg... for ser ut som at glipene mellom panser og skjermer ikke har flyttet seg en millimeter... prøv og dytt fangeren opp og over til høyre side, så der du fort at det er kun fangeren som er probleme... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 den sitter hardt som f***. Har prøvd å dra den opp, men rikker seg ikke. kunne virka logisk om et metall feste har bøyd seg eller likende. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg