Mustangpower Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hei, jeg har noen spørsmål før jeg setter i gang med ett prosjekt. Jeg har tenkt til å sette på turbo i min Volvo 850 GLT og jeg har ikke peiling om det går, tenkte først å flytte "alt" over fra en T5 og bruke det som ett grunnlag, men er litt usikker på hvordan det blir med styreenhetene:( Noen som kan hjelpe meg? Målet mitt er å nå rundt 300-400 hester, veit ikke om det er realistisk? Bare å komme med svar, trenger virkelig hjelp nå, og vil starte snarest.:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.