thomand Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hei. Har en a4 b7 med concert stereo. Savner muligheten til å koble til en mp3 spiller via minijack eller usb. Finnes det noen enkle løsninger på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Et enkelt interface med 3,5mm jack til 400,-: Eller et komplett USB/SD-interface til 1000,- som styres fra Concert'en: Begge er Plug'n'Play, bare du greier å dra ut originalradioen. Sistnevnte kan også brukes om du allerede har en CD-skifter, noe også førstnevnte greier mot 200,- ekstra. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomand Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Takker så mye :) Hvor får jeg kjøpt dettan her? Bilradiospesialisten har kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Aner ikke... dette her selger jeg selv på transmedia.no. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomand Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Supert. Da får jeg ihvertfall tak i det hos deg :) Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øyvind Kvamme Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 funka det bra? korleis fekk du ut spilleren? kor la du aux kabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 funka det bra? korleis fekk du ut spilleren? kor la du aux kabelen? Funker helt fint det der, har montert det selv ved flere anledninger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg