j-kaje Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Når jeg kjører må jeg korrigere bilen heletiden. Er ganske slitsomt, noen som vet hva dette kan være? Har byttet fjører Har sjekket lufttrykket Har hatt firehjulskontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Hva slags dekk kjører du med? Merke, type, dimensjon? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Feil caster vinkel eller spissing vil gjøre slikt, ellers så vil slark i forstilling og gjør det, sm bærekule, foringer, og i tannstang. slarkete bakstilling vil jo og gi slike symptomer. Men alt dette burde være sjekket ut ved firehjulskontrollen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Ville sjekket de indre bærearmsforingene jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j-kaje Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hva slags dekk kjører du med? Merke, type, dimensjon? Kjører med Michelin Ivano (pigg) 205/55/16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Mk3 altså. da utgår tipset mitt. Men har du målebrev fra 4-hjulskontrollen? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 dette skjedde meg også på en 95 mod der var det værekula som hadde tatt helt kveld.Det er noe For..nna dritt og skift fordi de er "naglet" i bærebrua.Så skal du skifte denne selv anbefales det og ha tilgang på trykkluft og trykkluftsmeisel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 dette skjedde meg også på en 95 mod der var det værekula som hadde tatt helt kveld.Det er noe For..nna dritt og skift fordi de er "naglet" i bærebrua.Så skal du skifte denne selv anbefales det og ha tilgang på trykkluft og trykkluftsmeisel. Eller så skifter du hele brua, og får nye foringer samtidig. Er en grunn til at kulene ikke selges løst originalt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg