Gå til innhold

Kranglete USB-uttak i BMW?

Ranger emnet


janelin

Anbefalte innlegg

Har USB-uttak i midtkonsollen på min 118d (E81). Setter inn en helt streit memory stick, men får beskjed om at USB = empty. Tenkte kanskje jeg hadde satt den inn feil vei, men det som er veldig pussig er at det virker som om det ikke har noe å si hvilken vei den settes inn - er ikke noe som "sperrer", liksom (i motsetning til på en PC, hvor man kjenner det ganske greit hvis man kommer i skade for å putte inn en USB opp-ned). Uansett, så funker det ikke samme hvilken vei jeg prøver. Virker ikke som om den får kontakt.

 

Dette USB-grensesnittet finnes vel på flere modeller/serier også.

Noen som har noen idé om hva som er, eller hva jeg gjør, feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det er en "vanlig" 4GB memory stick jeg bruker. Har lagt inn MP3-filer. Det funket faktisk i et par dager her forleden, så jeg er nok ikke helt på jordet tross alt - det bare virker som om den sliter med å få kontakt, på en måte.

 

Når det virket, så blinket det lille, røde lyset i enden på USB-pinnen. Jeg tok den med meg ut av bilen for å legge inn mer musikk på den, og da jeg satte den i igjen så var det dødt - altså ikke noe rødt, blinkende lys, og "USB emtpy" i displayet. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengden begrenser seg vel selv, ville jeg tro - hadde det ikke vært plass til filene så ville jeg vel heller ikke fått lagt dem inn..? Har tatt den med inn fra bilen nå, og den funker helt fint på PC. Synes det er pussig at det ikke virker som om det er noen sperre på hvilken vei den settes inn (i bilen, altså), kjennes ikke som om det er motstand i det hele tatt. icon_confused.gif

 

Får forske litt, og gå grundigere til verks i dagslys i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår