Turbogolf Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Hei! Min 2003 mod golf gti (k03s) går dårlig engang iblant. Dvs jeg starter bilen kald lar den bli varm og kjører en tur, når jeg da gir gass så er det liten respons hører turbon surkler mindre enn normalt vil jeg påstå og bilen "skyver" veldig dårlig Kan da stoppe bilen og starte den på nytt å kjøre videre og bilen går bra igjen... Noen som har en ide om hva dette kan være? Mods: BSR chip (steg 3) 3" downpipe til 2,5" cat-back BSR insugsrør Åpent luftfilter Forge 007 resirk ventil Ladetrykk: 1,2 bar 214hp 372NM Sammtidig vil jeg spørre om en k04-001 turbo oppgradering, FMIC og custom mapping vil "lønne" seg i lengden kontra en GT28rs oppgradering med nye dyser bensinpumpe med slanger osv? Tenkte en effekt på ca 250-270hp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 hadde dette problemet men er golf 3 tdi 1z motoren. da var det map sensoren som var gåen. kunne kjøre. plutselig så begynte turboen og surkle. daua bilen. startet den og kjørte videre uten problemer. kjørte da vag-com og da stod det error map sensor. brydde meg ikke noe om dette. skjedde en gang til dagen. var ikke noe problem for meg. så jeg kjørte bare med den slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg