v240tic85 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 hvor kan jeg hente olje til turbo fra på blokka?? kan jeg bruke en filter adapter?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Prøvd å søke i forumet, det finns tråder om emnet pluss at en bedre trådtittel kunne gjort seg. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 ett Y ledd på oljetrykkbryteren er ganske vanlig. får det du trenger på tess eller lignende butikker Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbe91 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 http://cravingboost.com/ selger ferdig lagde slanger til å ta ut fra forran på blokka rett over festet til vannpumpa, synes dette er en greiere løsning enn å ha en stor klump ved oljetrykkbryteren så sant du får ut pluggen som sitter der da, på min satt den veldig fast, så etter at jeg hadde runda den med vanlig torx størrelse så banka jeg inn større og større til jeg fikk den ut, det kan være lurt å prøve å få den ut og så skru den inn igjen før du begynner å handle inn deler og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg