royterje Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 comp test, plugg ledninger på rett plass? tette dyser/filter, gåen lamda? Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hadde samma problem på en vr6 jeg hadde i fjord, Var kontakter inne i den store kontakten som sitter på høyere siden av motor når du står rett foran motoren. Var mange av de instikk pinnen som hadde irret opp å rett å slett knekt, å de gikk selfølgelig til dysene som gjorde at den gikk på 4 sylindre. Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikkbert Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Har dessverre ikke funnet ut noe! Har ikke fått sett mere på det. Blir litt irritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Hvis du skal sjekke om lmm'n er gåen så er det bare å nappe ta kontakta, for da skar bil stoppe.. gjør hvertfall min:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har dere sjekket den store kontakten ved motoren? Min forje vr6 gikk også på 4, feilen var at det var 2 pinner inne i den kontakten som var irret vekk, disse gikk jo seff til dysene, bare klippet å kjøtet så fikk den på alle 6 igjen Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Den skal sitte på høyeresiden av toppen sett forfra. den du vrir rundt når du skal ta den ut, se om det sitter han kontakter på alle steder der det er ledning. Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 har du sjekket/byttet fordelerlokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 lyse plugger? Bare et skudd i blinde men dysene dine? Prøv og få lånt deg noen av samme kaliber. puss ren pluggene sjekk åpningnen juster om nødvendig og kjør igjen. Skjekk hvilke plugger som er fuktet og hvilke som er tørre. Lokaliser problemet til hvilket sylindre det er snakk om. sjekk disse pluggene for gnist. Er det gnist mangler du bensin, så prøv og få erstatet dysene til de respektive sylindrene. Jeg tviler på at du har klart og koble plugledningene feil om du har orginale. det er rimelig tydelig hvilke som skal hvor, Men skjekk dette også mens du er i gang ;) Lykke til Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hei igjen. Regkjede har vel liten sannsynelighet for og "hoppe" over, hvis kjede\drev strammer er så slitt er det mange andre alvorlige feil som også ville ha oppståt kan jeg tenke meg. Det kan så klart være gal timming så er du neve kyndig nokk skrur du bare av topplokket og ser hva somforegår og tar en ny timing. Ellers ville jeg åpnet denne boksen som pluggene er koblett til har vært borti både gjennomslag og irr i denne før Og sist men ikke minst tilbake til dysene. Få dem ohmet eller rett og slett bytt på s2 og s5 og se om det hjelper på noe. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.