am0n Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Planen var å koste på nytt anlegg .. tenkte og bruke ca 10000kr (uten cd spiller) .. Noen som har noen forslag, bra erfaringer osv?forsterker,sub og høytalere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Dynabel monotrinn og 2- eller 4-kanaler. Focal 2-veis sett foran. Ingenting bak. 1stk Infinity 10" eller 12" SWEET!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Bisarre Dynabel monotrinn og 2- eller 4-kanaler. Focal 2-veis sett foran. Ingenting bak. 1stk Infinity 10" eller 12" SWEET!!! :D Du har pm.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 DEn dynabel saken er anbefalt, montert inn min i dag, spilte bedre en dls som var der før :) dette er 4 kanaleren da Eneste er att seve forsterkeren "suser" ved laaaavt volum, men ikke noe å bry seg med, Til prisen så virker den meget bra.. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by am0n Planen var å koste på nytt anlegg .. tenkte og bruke ca 10000kr (uten cd spiller) .. Noen som har noen forslag, bra erfaringer osv?forsterker,sub og høytalere! Vil anbefale deg følgende anlegg: Frontsett VIBE SA60 Subwoofer : VIBE Blackair 120 12" Forsterker : VIBE BlackBox 3 4x100watt. Dette vil koster 9000,- inkl litt rabatt. Og dette er topp produkter, som lett overgår det meste. VIBE= KREMEN av KREMEN Mvh Sound Pressure Distribution AS Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Jeg hsr hørt at Vibe ikke spiller så veldig pent.. Noen som sa at frontsettene spilte direkte stygt. Men dette er noe jeg har hørt. Selv ville jeg uansett gått for focal, infinity, dls, rainbow eller noe i den kategorien :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Hifonic Jeg hsr hørt at Vibe ikke spiller så veldig pent.. Noen som sa at frontsettene spilte direkte stygt. Men dette er noe jeg har hørt. Selv ville jeg uansett gått for focal, infinity, dls, rainbow eller noe i den kategorien :) Klart det låter stygt hvis man kobler det opp mot en biltema spiller f.eks!!! Har selv et sa50 sett, og dette spiller helt nydelig:cool: Noe av det beste jeg jeg har hørt til denne prisen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Rainbow er litt oppskrytt... diskantene dems på de dyrere serien spiller ikke bra i det hele tatt og midbassen er litt grøtete nedover i registeret. Focal har bra frontsett og sammen med Audison forsterkere spiller de meget bra. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Det jeg har hørt av Rainbow har spilt sinnsykt bra. Er i hvertfall ikke enig i det du sier om diskanten på de dyrere seriene... Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Hifonic Jeg hsr hørt at Vibe ikke spiller så veldig pent.. Noen som sa at frontsettene spilte direkte stygt. Men dette er noe jeg har hørt. Selv ville jeg uansett gått for focal, infinity, dls, rainbow eller noe i den kategorien :) Javel direkte stygt??? hmm vinner jo de fleste tester de er med i. så da tør jeg ikke tenke på hvordan de andre låter. Tror nok du blander sammen Lanzar vibe series og VIBE Technologies. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Blander nok ingenting sammen. Men som jeg sa, dette var bare noe jeg hadde hørt.. Kan di vise noen tester som Vibe vinner? Har lyst å vite mer om merket. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Hifonic Blander nok ingenting sammen. Men som jeg sa, dette var bare noe jeg hadde hørt.. Kan di vise noen tester som Vibe vinner? Har lyst å vite mer om merket. Testene er å finne i følgende magasiner. STEREO ( sverige ) Redline ( UK ) Maxpower ( UK ) ICE Audio ( UK ) Lyd og Bilde ( Norge ) For å bare nevne noen. Siden du har lyst til å vit mer om merket kan dette lett gjøres via internett samt at vi kan sende deg en katalog. http://www.v-i-b-e.com Her ligger det også tester ute på siden. SE: http://www.vibeaudio.co.uk/vibe.asp?pageID=202 Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg