bertbert1 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Leste på en 4 år gammel tråd, at for å bytte lysene bak varmebryterne så var det bare å bryte av dekslet (forsiktig). Har ikke lys bak de tre byterne...litt kjedelig i mørketida i Tromsø :P Noen som har prøvd dette tidligere? Har en 96 Vectra B :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Regner med du mener styringa til varmeapparatet? Isåfall så er det bare vippe av dekselet rundt så ser du 3 pærer oppe bare å dra disse mot deg, så reiser du å handler nye på biltema eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 åssen er dette på vectra a? Skulle bytte i min men fant bare 1 pære å det er såvidt det er lys i noe der. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 eg har kjøpt nye ledpærer fra crazyleds. skal legge inn en how2 med disse:D når pærene kommer Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Regner med du mener styringa til varmeapparatet?Isåfall så er det bare vippe av dekselet rundt så ser du 3 pærer oppe bare å dra disse mot deg, så reiser du å handler nye på biltema eller lignende. Mente styringa til varmeapparatet ja! Takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Ikke noe problem ;) Og som Zendora sier/mener kan man bytte ut lyset i dasjen og som jeg feks har gjort.. Ganske dårlig bilde men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Det ser råbra ut! skulle gjerne gjort det siden lyset til km-stand også er mørk, men jeg tørr fan ikke :P Har lest om det her tidligere. Høres litt for komplisert ut for meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Dette er noe alle kan klare vist man handler ferdige brytere osv. Det kanskje høres komplisert ut, men der er det ikke. Litt mindre støy med nytt kamera :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg