vag 3 diesel purke Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 jeg slitter veldig med å finne riktig clutch til denne bilen. er en lagacy 1,8 92 model. noen som vet hvor stor diameter det skal være på lammelen ? er enten 225,230 eller 235 så om noen kunne svart meg på dette hadde vært helt suverent :D Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Prøv å sjekk på Mekonomen.no, bare skriv inn reg nr så skal det vell finnes under deleliste der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 det er det jeg sliter med. for hvor en jeg går så kommer det opp at det skal være ø225 mens den gamle er rundt 230-235 så jeg vet liksom ikke hvorfor den er sånn så hadde håpet på et svar på dette :) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg