vwpassat_tdi Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei, vi har litt problemer med at vår Toyota Yaris Verso 2003, 1.3 modell bruker lang tid før vi får varme i bilen. Kjører til jobben som tar 10 min og varmen kommer fortsatt ikke da. Så jeg vurderer å installere motor/kupe varmner. Noen som vet noe særlig om dette: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=418&katid=72&mid=m436&id=&vn=736 Takk for svar på forhånd!!! Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hva vil du vite om det settet? Jeg har montert disse hver dag i flere uker nå, på jobben Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Sia du bur i Alaska, bør du iallefall gå opp til 1850w når det gjelder kupevarmer! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (endret) Er det vanskelig å installere dette selv? Er det verdt prisen? Forresten, hvor mye koster dette hos dere? Hva vil du vite om det settet? Jeg har montert disse hver dag i flere uker nå, på jobben Endret Januar 12, 2010 av vwpassat_tdi Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei, løsning ble slik: jeg fikk en Defa kupevarmer av en venn og kjøpte 10m utendørs-strømkabel fra biltema til 139kr: http://biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Skjoteledning/ Kutttet kabelen og la det gjennom motorrommet fra fronten og inntil passasjersida. Funker helt greit, men frontkontakten på bilen er standard strømkontakt , som er stor og stygg. Går det an å bruke dette kun til kupevarmer : http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Vinterbil/Motorvarmer/Inntakskabel/ Da blir det litt "penere" i fronten enn vanlige strømkontakten bare ligger og stikker ut :( Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Morsom er du :) Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg