Gå til innhold

Hjelp, en sikring er gått og jeg kan ikke tysk!!

Ranger emnet


ChristinaS

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har det seg slik at "en" (aner flere) sikring er gått. Vet ikke om det har noen sammeheng, men tuta funker ikke og når feks har på langlysa så lyser ikke den blå lampa.. Grøftlysa funker heller ikke(.. nå har jeg ikke sjekka om det er kanskje bare pærene som har gått på dette)

 

Noen som kan hjelpe?

 

Tenkte at dette gikk som en lek, men ikke når det sto på tysk :scared

Endret av ChristinaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Du har kanskje et poeng der! Fikk satt inn ny sikring på tåkelysene(nebelscheinwerfer) men de funker fortsatt ikke, og nei jeg har ikke sjekket ennå om det er pærene som har gått! Så det er sikkert det som er feilen der :) Men tenkte på.. Jeg har en knapp i bilen, eller en liten ''bryter'' om jeg får kalle den det, er et lite grønt lys på den ene sida (kan ta bilde av den senere så får dere se) iallefall så aner jeg ikke hva den er til, og når jeg trykker på den - så er det ingenting som skjer! Hmm.. Vet ikke om det er sånn i alle bmw 320 jeg :p er litt lost på bilfronten noen steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være noe ettermontert rask også, som du ikke finner i manualen. Men det burde være mulig å finne det ene ordet som beskriver bryteren, og slå opp på google.

 

Hvis ikke noen av bmw-hodene har noe å melde. :)

 

 

Ja, det er det jeg tenkte på også. For det ser ikke ut som noe som er orginalt! En klump plassert midt på liksom. Skal ta bilde av den, så får dere sett - kanskje noen skjønner hva denne er til :) Kanskje det står noe på denne bryteren også (har ikke tittet så nøye på den, måtte bare nevne det her nå tilfeldig om noen andre visste om det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår