colt Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Noen som veit om man får kjøpt disse felgene i norge ? ser de har de i england og tyskland, men blir litt i overkant dyrt. Må være 4x100 og ET 38 eller noe i nærheten. bilde av felgene: Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Flyttet, da du ikke skal selge disse og de lå i kjøp&salg! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Vel, jeg har ikke sett de på noen nettbutikk før, men skal ikke si noe for sikkert. Uansett, så kan vel sikkert en opel forhandler skaffe på bestilling, men det spørs om det kanskje blir dyrere enn å bestille selv fra ebay f.eks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Vel, jeg har ikke sett de på noen nettbutikk før, men skal ikke si noe for sikkert.Uansett, så kan vel sikkert en opel forhandler skaffe på bestilling, men det spørs om det kanskje blir dyrere enn å bestille selv fra ebay f.eks.. Fant de i england til 599£ men så kommer frakt og toll i tillegg og da blir det litt stiv pris, så håper noen kanskje har sett disse felgene til salgs no sted her i landet. Tenkte å høre med den lokale opel forhandleren iløpet av uka, men ville høre her først siden det ikke er hastverk med å skaffe de, bilen står uten skilt for øyeblikket, men ruller snart igjen forhåpentligvis og da må jeg jo ha noe pent å rulle på :partyon: Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Finst vel felga som ligna som kanskje er rimeligare? Irmscher er jo svindyrt Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Finst vel felga som ligna som kanskje er rimeligare? Irmscher er jo svindyrt veit, men disse falt skikkelig i smak hos meg.. så er ute etter akkurat disse, skal være veldig bra replika hvis jeg skal handle uorginalt. sånn er det å være perfeksjonist :) Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg