Gå til innhold

Migrene, slippe militæret

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

faen skal du i forsvaret? har du sett alle de tullingasom er der? er jo landets største barnehage. og ikke kom det noe godt ut av noen.

 

jeg personlig skal ikke daue for hverken MITT eller DITT land.

 

jeg personlig ser ikke vitsen i det!

 

løpe idiot rundt i skau og mark og adlyde en drittunge som garanter er 5 år yngre enn deg og tror han har noe å stille opp med.

 

Du er en type som hadde hatt godt av førstegangstjenesten! :thumb

En beßerwißer som hadde hatt godt av å få litt disiplin, orden og oppførsel, samt litt god gammeldags folkeskikk.

 

 

 

Du er nok mere en farget av oppholdet i grønne klær :)

Militæret som det er pr i dag er bare tull egentlig. Nedleggelser etc. Vi har vel bare nok personell til å forsvare Oslo sentrum for mulige fiender.

resten er åpent for alle...

Ikke alle syns det er fett og skyte og krige.

Make love not war mann ;)

 

Forsvaret er ikke bare skyteskyteskyteskytedrepedrepedrepedrepe, samt forsvare landet vårt om alt og alle (Det klarer vi ikke, derfor vi er allierte).

Nok et bevis på at mange ikke veit hva det Norske forsvaret er til/står for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at man kommer i en støtte funksjon i luftforsvaret er STOR.. (luftartilleriet har eget inntak) mao, lite miltær aktivitet som folk flest forbinder med militæret.. Det man gjør dreier seg i all hovedsak om og sørge for at alle andre får gjort sin jobb, og at utstyret funker.. Selv kjørte jeg minibuss på ørlandet, opplæring på sessvollmoen. Totalt 7 døgn i felt.. Kjett med tanke på penger, men artig og se tilbake på 3 år etterpå :)

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flott norsk ungdom her ser jeg...

 

Jeg har migrene 1-2 ganger i året, på det meste. Jeg fikk medisiner for flere år siden, for å være sikker under eksamenstiden. Har knapt nok brukt de.

Jeg møtte opp på sesjon, var klar for kongens klær og gav uttrykk for det. Jeg klarte meg bra på iq-testen, med en 5'er, og bra på de fysiske testene. Jeg sier jeg vil, men får bare beskjed om at det er en nulltoleranse for migrene, og at jeg i fredstid er udyktig for tjeneste.

 

Så, de som ikke vil, de skal, men de som vil får ikke lov?

Tusen takk til værnepliktsverket som berøvet meg for en opplevelse for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har migrene 1-2 ganger i året, på det meste. Jeg fikk medisiner for flere år siden, for å være sikker under eksamenstiden. Har knapt nok brukt de.

Jeg møtte opp på sesjon, var klar for kongens klær og gav uttrykk for det. Jeg klarte meg bra på iq-testen, med en 5'er, og bra på de fysiske testene. Jeg sier jeg vil, men får bare beskjed om at det er en nulltoleranse for migrene, og at jeg i fredstid er udyktig for tjeneste.

 

Så, de som ikke vil, de skal, men de som vil får ikke lov?

Tusen takk til værnepliktsverket som berøvet meg for en opplevelse for livet!

 

Er i samme situasjon som deg bare med en god del mye meire migrene og da jeg kom på sesjon ba jeg om å få snakke med legen med engang og det fikk jeg så ha ga jeg han papiran mine og han stempla med tjenesteudyktig med engang for de har 0tolleranes på migrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår