Gå til innhold

1999 1.8 T Vanskelig bytte Clutch ?

Ranger emnet


Chriis

Anbefalte innlegg

Hei min passat 1999 sedan 1.8 T har nå runda 200090 mer at Clutch er litt slit. Hvor vanskelig er det bytte den ?

 

Også lurer jeg på hvor vanskelig det er bytte alle ventilene ? Den tikker veldig nå..

 

Også lurer jeg på er det mye som skal byttes av andre ting på 200000 talle ? Vil ikke ha en bil som havarer nå ...:P

Vw Passat sedan 1.8T 99 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du bør sette bort jobben dersom du ikke har peiling..

 

Man bør kunne litt for å gjøre denne jobben..

 

 

 

Hehe jeg hadde ikke tenke til gjøre det selv.. :P

Lurte bare på om selve jobben er vanskelig ?

Har en kompis på nissan, han børe vel kunne klare det ?

Vw Passat sedan 1.8T 99 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har en kompis nå, har du han garrantert ikke etter jobben! vil du virkelig unne kompisa dine en slik dritt jobb!??!

 

Om dette er makan til Audi A4 1.8TQ anbefaller jeg deg å sende dette bort! kan regne med ca 12timer arb. + - jeg banna MYE husker jeg!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har en kompis nå, har du han garrantert ikke etter jobben! vil du virkelig unne kompisa dine en slik dritt jobb!??!

 

Om dette er makan til Audi A4 1.8TQ anbefaller jeg deg å sende dette bort! kan regne med ca 12timer arb. + - jeg banna MYE husker jeg!

 

 

Hehe såpass ja.. :P Det er vel vanskeligere på en Audi a4 1.8TQ ?

Vw Passat sedan 1.8T 99 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det det? trodde det var samme motoren og drivverk på begge bila? uansett er det mer eller mindre en irritasjonsjobb enn hva den er vanskelig!

 

regn med flyvende verktøy gjennom garasjen og mye stygg ordbruk;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det det? trodde det var samme motoren og drivverk på begge bila? uansett er det mer eller mindre en irritasjonsjobb enn hva den er vanskelig!

 

regn med flyvende verktøy gjennom garasjen og mye stygg ordbruk;)

 

Får vel høre litt rundt da! Møller skal vel helst sikkert ha alt for mye penger...:P

Vw Passat sedan 1.8T 99 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår