sleeks Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 (endret) Selger en org 4dørs svart Golf 3 16v GTI. Er en colour edition? Bilen selges ikke i deler. Med mindre folk kommer med en overkommelig sum på det de måtte ønske! - Ikke eu-godkjent pga rust i begge kanalene. Skilter levert inn front fanger og h. sideskjerm trenger lakk. Bagasjeromslås virker ikke. Sprekk i frontrute (går igjennom eu kontroll) + Godkjent senket Km stand er ca. 180000. (Speedometer er skiftet) Motor går fint, ingen lekasjer. Strøkent skinn intr. Dørsider også i skinn. Effektanlegg med fin lyd. OMP stabstag i motorrom og i bagasjerom. Borbet T (17") felger med rimelig grei kant bak, og bra med kant framme (Disse er ikke strøkne. Ikke mye kant kjøring, men klarlakken er begynt å falme) Følger med to helt nye dekk, fortsatt innpakket i plasten Lakken er eller pen i lakken sett bort fra at frontfanger trenger lakk (den er rød nå) og ene sideskjermen. Sikkert en del jeg har glemt! Bilder kommer. Ta kontakt ved evt. spm eller bilder. Her er det ingen pris satt. Kommer det et bud jeg blir fornøyd med, selges den. Er litt å ta tak i, men er fortsatt masse bil igjen! Endret Januar 8, 2010 av sleeks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusgv Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Hiv ut noken bilder då ;) Siter Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Her vil det komme bilder innen et par timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 http://img442.imageshack.us/i/30129228937.jpg/ http://img214.imageshack.us/i/301617041949.jpg/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royandre Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Bilder av bilen utvendig og? ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Kan ta noen når jeg får den ut av garasja. Prøver i morgen, må bare finne et ladet batteri. 15K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hvor står bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Florø, Sogn og Fjordane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hmm. Venter på bilder av bilen før jeg bestemmer meg men ser veldig spennende ut Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Du har pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Må meddele at interiøret da er solgt. Beklager at jeg ikke har fått fingern ut å fått noen bilder, men bilen har stått i trang garasja, og har ikke fått den ut før idag pga flatt batteri, og i dag var jo været så dårlig her, så jeg prøver igjen i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Kan være interessert uansett, bare jeg får vite det jeg ba om fort. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg