schnull Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei! Jeg har en Opel astra F 95 mod, som jeg for ikke så lenge siden byttet fra den orginale kassettspilleren til en brukt jvc spiller. Hver gang jeg starter motoren har cd spilleren restartet seg. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? jeg har liten erfaring med elektronikk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomann78 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Sjekk om du har spenning til memorystrøm inn til cd spiller når du slår av tenninga, eller om den da kutter strøm her også. Om du ikke har konstant strøm der, så kan den hentes fra f.eks klokka i bilen, som har konstant(ikke tenningsstyrt)strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Du må bytte om gul og rød ledning bak spilleren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Gul ledning skal tilkobles batteri. Her går hovedstrømmen og denne gir spenning til minnet Rød ledning tilkobles tenning. Dette er remotespenning til spilleren. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Eneste "feilen" her er at Opel i mange år har som standard byttet om Rød og Guls funksjon i ISO-klossen fra dashbordet. Gjør som Einar sier så blir dette "byttet tilbake" igjen og alt fungerer som det skal. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnull Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Takk takk! Fikk det til helt selv:) Litt stålt nå ja! "Eneste" som gjenstår nå er at jeg må få fikset antenna:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg