Tussi Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 hei passer COILOVERS på golf 2vaneling 1,8 på golf2 syncro og jetta 2 litt san usikker sjønner dere:) m.v.h tu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bakdemper og fjør bak er forskjellig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 dere sjønner jeg ha jetta 2 1,8 å hen kompis har en golf2 syncro.. så har han COILOVERS sett som var på en golf 2 1,6.. me jeg mener atdet ike passer på bilen han grund av bakk men på min jetta så passer alle sammen:) stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg